4 Mart 2014 Salı

YENIYIM

Blogum henuz cok yeni ve amator bir ruhla acildi,amacim 35 yillik birikimimi sizlerle paylasmak.Damak zevkim cok guclu,degisik tadlari denemeyi cok seviyorum ,yeni tadlara  her zaman acigim.Yaptigim cesitli pastalar ve yemekler herkes tarafindan begeniliyor,ayrica yillardir biriktirdigim dafter arasinda gazete kupurlerim ,notlarim var bunlari paylasmak beni mutlu ediyor.Paylasmak istedigim tarifleri hemen yayinlamak ve sozu uzatip baska konulara cekmek istemiyorum ,yani amacim  bir an once tarifi vermek.Biriktirmis oldugum okadar cok tarif var ki,bunlarin hepsi birbirinden farkli ve ilginc,iste bu yuzden hepsine kisa surede resim cekemiyorum.Ama ileri ki zamanda mutlaka resimleyecegim.Tariflerime erkek kardesimin ozel menuleri de eklenecek,halam dan tarifler mutlaka olacak.Onlarin da elinin lezzeti tartisilmaz.Dedigim gibi amacim tarifi yayinlamak,tariflerin disina fazla cikmak istemiyorum,yani havadan sudan konulara girip konu uzamasin istiyorum,ama arada kucuk notlar olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder